11 Ekim 2012 Perşembe

KUKLA MIYIZ?

http://www.antakyahaber.net/koseyazisi/1067/selin-aktan.html
 





Ben kukla olmak istemiyorum.Zaten baştan belli bir senaryonun,hala başka roller oynamaya hakkı varmış zanneden dünyadan bi haber oyuncusu olmak ta istemiyorum.

 Biri beni Amerika’daki gizemli güçlerin tüm dünyayı olduğu gibi bizi de parmağında oynattığı gerçeğinin doğru olmadığına inandırsın  lütfen.

 
Başbakanın attığı o tüm hamasi söylemlerin önceden kurgulanmış bir senaryoda , gideceği bir yer,varacağı iyi bir sonuç olduğuna birileri beni ikna etsin ne olur.
Vah zavallı ülkem,vah zavallı Orta Doğu’nun birbirinin ve kendi halkının gözünü oymaktan başka bir şey bilmeyen ve böyle yaptıkça da güç kazanacağım derken güç kaybeden zavallı ülkeleri.

Irağa demokrasi getireceğim derken hem demokrasinin  canına okuyan hem de zamanla kendi  halkını karşısına alan Amerika ,sonunda akıllanmış olmalı ki artık ateşe elini uzatmak yerine, maşa kullanıyor.
Maşa da kim? Tabi ki biz yani onun sınır  karakolu ve bekçisi Türkiye..
Siz bu senaryoları önceden göremediniz mi? Vallahi artık ben bile gördükten sonra sanırım artık herkes görüyordur.

Tabi ki şimdi Amerika savaş istemiyoruz falan diyecektir.Bla bla bla..(İngilizce de boş laflar  için söylenir)Ama adım adım bizi oraya yaklaştırmak,ta en başından beri tüm Orta Doğu halklarını birbirine kırdırmak zaten onların planı değil mi?


Bosna Hersek savaşını ve orada olanlara seyirci kalanları unutmayalım.

Hani nerde Birleşmiş Milletler? Suriye’de halklar birbirine kırdırılıyorsa siyasi göçmenleri,Esad’ın zulmünden kaçanları barındırmak,el uzatmak onların görevi değil mi?
O savaşa girilirse ... İşte oluşacak tablo... Bu tabloyu görmek isteyenler... Devam etsinler savaş çığırtkanlığına....

Fotoğraf: O savaşa girilirse ... İşte oluşacak tablo...  Bu tabloyu görmek isteyenler... Devam etsin... Savaş çığırtkanlığına...
Lütfen unutmayalım,bu dünyadaki hiç bir savaşın hiç bir kazananı yoktur.Her zaman her iki tarafta kaybeder.Analar ağlar,çocuklar yetim kalır, öfkeler bilenir ve yere düşen her damla kan yüzyıllarca
orada kalır,sonra onu yine kanla temizlemeye kalkarlar,böylece sadece savaşa katılanlar değil gelecek nesillerde bu savaşlar yüzünden acılar içinde yaşar.Sizce tanrı insanoğlunu bunun için mi yarattı?

 (Selin MelekAktan'ın bu yazısı 8 ekim tarihinde Antakya Haber ve Sözcümagazin.net haber sitelerinde yayınlanmıştır.)

Hiç yorum yok: