14 Kasım 2012 Çarşamba

Gençler Anlattı Ben Dinledim




25 Eylül 2009, 17:06
Selin AKTAN



SELİN MELEK AKTAN

Aferin size son 30 yılın gelmiş geçmiş tüm TBMM üyeleri

Yok mu bizi anlayan yazım için bana destek veren, arayan,yazan herkese teşekkür ediyorum. Anlaşılan o ki, sessiz bir çoğunluk hep bunları düşünüyor ve sadece birinin dile getirmesini bekliyormuş.

Türkhaberler’e bu platformda kendimi dolayısıyla sizlerin fikirlerini yansıtma ortamı sağladıkları için hepimiz adına teşekkür ediyorum.

Benimle aynı fikri paylaştığını söyleyen yüzlerce mail aldım.. Hatta saydığım ve kendimi ait göremediğimi söylediğim partilere mensup kişiler bile bu yazıyı sahiplendilklerini ve gönüllerindekini dile getirdiğimi söylediler.Hepsi sağ olsun varolsunlar.

Ama beni en çok şaşırtan ve etkileyen ne oldu biliyor musunuz? GENÇLER..

Kayıp bir gençliğimiz olduğunu sanıyordum. Aksine çok da bilinçli, her şeyin farkında olan, sadece ortadaki partileri içine sindiremediği için, aynı benim gibi kendini nereye koyacağını bilemeyen çok aydın gençlerimiz olduğunu gördüm.

AKPli olmadan dinini, MHP li olmadan vatanını, CHPli olmadan Atatürk’ü seven TC kimliğini ne kadar benimsediklerini anlattılar. Bu beni hem çok sevindirdi, hem de ümitlendirdi..

Kendi sergilerim de beni ziyarete gelen genç sanatsever arkadaşlarımı her zaman büyük bir sevinçle karşılarım. Eser alacak paraları olup olmaması beni hiç ilgilendirmez. Hatta bazen bu yüzden koleksiyon erleri mi bile ihmal ettiğim olmuştur..

Onları, çocuk büyütecek ve evlatlarına küçük yaştan sanat zevki aşılayacak geleceğin anne babaları olarak görürüm. Bana göre sanatı da geleceğe taşıyacak olan bu gençlerdir çünkü.

Sanat dışı noktalarda da ortak paydalarımız olduğunu görmek çok güzeldi.
Onlar Atatürkçüydüler.İnançları vardı ve ülkelerini çok seviyorlardı.

Tarihlerini son derece iyi biliyorlardı ve bana çok güzel örnekler verdiler.


Birisi büyükannesinin resmini yollamıştı. Şapkalı, kürk etollü eski bir İstanbul hanım efendisi olan anneannesinin hayatı boyunca, Moda’ nın en şık giyinen hanımlarından biri olduğunu ve ölünceye kadar namazını kıldığını ve hatta ilkokuldayken her on kasımda onun Atatürk için yazmış olduğu şiiri okuduğunu anlatıyordu. CHP o CHP değil artık Selin abla,sağol hislerimize tercüman olduğun için diye bitirmiş mektubunu.

Zıtlaşmalardan,uçlardan bıkmış bir gençler ordusu barış, huzur istiyor ve kendini koyacak yer arıyor.

Onlara siz niye siyasete girmiyorsunuz dediğimde hep aynı cevabı aldım.

‘’Siyaset çok kirli,bize uymaz.’’
Düşünebiliyor musunuz siyaset artık insanların memleketi uğruna ideallerini gerçekleştirebileceği bir arena değil, dürüst kalmak isteyen gençler tarafından el sürülmemesi gereken son derece kirli bir alan olarak görülüyor.

Aferin size son 30 yılın gelmiş geçmiş tüm TBMM üyeleri. Nüfusunun yüzde ellisi 25 yaşın altında olan bir ülkede gençler gelecekleri için siyasete yatırım yapmıyorlar ,çünkü ortamı çok kirli buluyor, namuslu parlamenter olamayacağını düşünüyorlar.

Siyasette yukarılara tırmandıkça sihirli bir değnek dokunmuş gibi günden güne zenginleşen Erdoğan,a , Unakıtan,a ve Özal’dan başlayıp bu günlere kadar gelen, halen de devam eden skandallara bakınca onların bu sözlerine itiraz etmek sizce de gitgide zorlaşmıyor mu?


İnanıyorum ki ancak temiz siyaset yapıp sonra da bu gençlere kucak açacak bir oluşum geleceğin sağlıklı Türkiye’sini hazırlayan parti olabilir. Ne mutlu bunu yapabilene,hepsi o kadar pırıl pırıl çocuklar ki çünkü.Kıymayın bu gençlere olur mu?

Genç dimağları savurduğunuz zaman onları tamamen yitirirsiniz çünkü. Geleceğimiz onlar bizim, yıkmayın geleceğimizi ve tabi ki bu arada kendi geleceğinizi de .

Bu ülkeyi soyup soğana çeviren siyasetçiler,size hakkımız hiç helal değildir bunu da bilesiniz.

Hiç yorum yok: